ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing

Έχεις την ιδέα των… 1 δισ. δολαρίων;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
12/11/2015 - Updated on 18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Προσωπική Βελτίωση
A A
Έχεις την ιδέα των… 1 δισ. δολαρίων;
Share on Facebook

woodmanΌλοι θα πρέπει να εμπνέονται από την ιστορία του Nick Woodman, του διευθύνοντος συμβούλου της GoPro, μίας εταιρείας αξίας 2,5 δισ. δολαρίων που κατασκευάζει υψηλής ευκρίνειας κάμερες που μπορούν να φορεθούν.

Του Doug Sundheim

Διαβάστε Επίσης

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

Sep 5, 2025
Διοικητικές αλλαγές σε μεγάλο ασφαλιστικό πρακτορείο

Διοικητικές αλλαγές σε μεγάλο ασφαλιστικό πρακτορείο

Sep 5, 2025

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και στις αρχές του 2000, ο Woodman «πέταξε» 4 εκατ. δολάρια σε μία κοινοπραξία που λεγόταν Funbug, μία κακοσχεδιασμένη ιστοσελίδα ψυχαγωγίας και λαχείων. Το 2002, αβέβαιος για το τι θα κάνει μετά, πήγε για σερφ στην Ινδονησία και την Αυστραλία. Ο Woodman ήθελε να πετύχει «ζωντανές» λήψεις από τη σανίδα του αλλά ανακάλυψε ότι ο μοναδικός οικονομικός τρόπος για να το κάνει ήταν να δέσει μία κάμερα μίας χρήσης στον καρπό του με λαστιχάκια.

Διόλου αναπάντεχα, η ιδέα δεν είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πίσω στις ΗΠΑ και χωρίς να έχει καταφέρει να βρει το κατάλληλο λουράκι για τον καρπό, ο Woodman προσπάθησε να φτιάξει ένα μόνος του. Κατάλαβε γρήγορα ότι το λουράκι θα ήταν καλύτερο ως προϊόν αν συνοδευόταν από μία φωτογραφική μηχανή.

Δυστυχώς, δεν ήξερε το παραμικρό για κάμερες και του πήρε δύο χρόνια να βρει την κατάλληλη και να φτιάξει το πρωτότυπό της – ένα project που χρηματοδότησε πουλώντας κολιέ από φωτογραφική μηχανή του Woodman κυκλοφόρησε το 2004 και αφού άρχισε να την πουλάει σε μαγαζιά για σερφ, έγινε επιτυχία. Η εκδοχή με βίντεο έκανε το ντεμπούτο της το 2007 και σημείωσε ανάλογη επιτυχία. Έως το 2013, η GoPro είχε γίνει η κάμερα με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο και ετήσιο τζίρο ύψους 1 δισ. δολαρίων.

Η ιστορία του Woodman μου υπενθυμίζει πόσο σημαντικό είναι να ζούμε τα ερωτήματα που βρίσκονται ακριβώς μπροστά στα μάτια μας – και όχι να σπαταλάμε χρόνο ψάχνοντας τις μεγάλες ιδέες «εκεί έξω». Τα ερωτήματα που μας ενοχλούν είναι οι μεγαλύτερες ευκαιρίες μας. Από τη φύση μας παρακινούμαστε να τα λύσουμε.

Το να βιώνουμε ένα ερώτημα σημαίνει να δεσμευόμαστε μαζί του – να το εξερευνούμε ακόμη και αν δεν είμαστε σίγουροι πού μας πηγαίνει. Το εξερευνούμε γιατί είναι ενδιαφέρον, προκλητικό και συχνά ψυχαγωγικό.

Για να γίνουμε καλύτεροι στο να βιώνουμε σημαντικά ερωτήματα, πρέπει να γίνουμε καλύτεροι στο να τα εντοπίζουμε. Με έμπνευση από την ιστορία του Woodman, αποφάσισα να γυμνάσω το συγκεκριμένο μυ. Στη διάρκεια μίας ημέρας σημείωσα όλα τα ενδιαφέροντα ερωτήματα που μου ήρθαν. Αυτή είναι η λίστα μου:

+ Γιατί είναι τόσο δύσκολη η τοποθέτηση του παιδικού καθίσματος στο αυτοκίνητο;
+ Γιατί υπάρχουν τόσες πολλές συμβουλευτικές εταιρείες που απογοητεύουν τους πελάτες τους;
+ Γιατί ένα τόσο όμορφο κτίριο σε ένα τόσο καλό σημείο έχει εγκαταλειφθεί για τόσο πολύ;
+ Τι πραγματικά συμβαίνει με την τεράστια κενή προκυμαία στην πόλη μου;
+ Ποια είναι η σχέση της ποίησης με τη σπουδαία ηγετική ικανότητα;
+ Πώς γίνεται και κάθε φορά που γράφω ένα σλόγκαν για διαφημιστικούς λόγους, να μοιάζει βαρετό όταν το ξαναβλέπω την επόμενη ημέρα;
+ Γιατί δεν μπορώ να βρω ένα στυλάτο και ζεστό χειμερινό παλτό χωρίς κουκούλα;
+Πώς μπορώ να βρω περισσότερο χρόνο για διάβασμα;

Αυτή η λίστα δεν είναι και η σπουδαιότερη του κόσμου, όμως η άσκηση αποδείχθηκε πολύ πιο χρήσιμη απ’ ότι περίμενα.

Πρώτον, δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσες πολλές ερωτήσεις περνούν από το μυαλό μου κάθε μέρα. Έκανα brainstorming όλη μέρα – και πιθανότατα για όλη μου τη ζωή. Απλώς δεν το είχα παρατηρήσει. Δεύτερον, η διαδικασία άλλαξε το πώς βλέπω τις ερωτήσεις. Η απλή πράξη του ότι τις σημείωσα τις μετέτρεψε από τυχαίες σκέψεις σε εν δυνάμει ευκαιρίες.

Συνήθως πιστεύουμε ότι τα προβλήματα που βλέπουμε είναι τόσο προφανή που κάποιος άλλος άνθρωπος, πιο έξυπνος από μας, ήδη προσπαθεί να βρει λύση. Όμως συχνά δεν είναι έτσι. Υπάρχουν αναρίθμητοι λόγοι που κάνουν φαινομενικά προφανή προβλήματα να παραμένουν άλυτα. Ένας από τους σημαντικότερους είναι ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται στην καλύτερη θέση για να τα λύσουν, συνήθως έχουν ιδιοτελές συμφέρον να μην το κάνουν.

Οπότε, πώς επιλέγουμε ποια ερωτήματα θα κυνηγήσουμε; Αυτή είναι η δική μου διαίσθηση: Με το χρόνο, τα ερωτήματά μας θα αποκαλύψουν μοτίβα στη σκέψη μας. Οι περισσότεροι από μας εκ φύσεως αναρωτιούνται ξανά και ξανά για παρόμοια πράγματα. Και αυτά τα μοτίβα είναι χρυσός γιατί μας δείχνουν το βαθύτερό μας κίνητρο – και πιθανότατα την επόμενη μεγάλη μας εξερεύνηση.

*Ο Doug Sundheim είναι σύμβουλος ηγεσίας και στρατηγικής με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο να βοηθάει τους ηγέτες να προωθούν την προσωπική και επιχειρηματική ανάπτυξη. Το τελευταίο του βιβλίο είναι το «Taking Smart Risks: How Sharp Leaders Win When Stakes Are High».

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 5, 2025
Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας στην ΕΕ το κόστος για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Η ολοκληρωμένη προστασία ζήτημα συλλογικής ευθύνης

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025
Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 
asfalistikomarketing

Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 

by Insurance Daily Author
Aug 20, 2025 - Updated on Aug 21, 2025
Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
-global-events-mdrt-day-15-156jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ