ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing

Ποιο είναι το σωστό networking;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
14/11/2015 - Updated on 18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Τεχνολογία
A A
Ποιο είναι το σωστό networking;
Share on Facebook

networkingΜερικοί άνθρωποι προγραμματίζουν μία σειρά συναντήσεων για γεύμα ή για καφέ γιατί ενδεχομένως βρίσκονται σε αναζήτηση εργασίας, χρηματοδότησης, ή πελατών για την εταιρεία τους.

Της Dorie Clark*

Διαβάστε Επίσης

Deepfakes και Κυβερνοαπάτες

Deepfakes και Κυβερνοαπάτες

Sep 19, 2025
Groupama Ασφαλιστική: Τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman

Από το Cheetah σε νέα προϊόντα. Η Groupama αλλάζει ταχύτητα.

Sep 19, 2025

Όμως αν είναι ένας από αυτούς ο λόγος που κανονίζετε μία συνάντηση με στόχο τη δικτύωση, τόσο εσείς όσο και ο καλεσμένος σας δεν είναι και πολύ πιθανό να ικανοποιηθείτε ιδιαίτερα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει ποτέ να κάνετε συναντήσεις όταν έχετε έναν συγκεκριμένο, άμεσο στόχο στο μυαλό σας. Όμως δεν θα πρέπει, επίσης, να το συγχέετε με τη «δικτύωση» (networking). Αν είστε ειλικρινείς με τις προθέσεις σας από την αρχή («έχω μία νέα startup, αναζητώ χρηματοδότηση και πιστεύω ότι θα ήσουν ιδανικός συνεργάτης»), τότε το άλλο άτομο μπορεί να λάβει μία τεκμηριωμένη απόφαση για το αν θα «συνδεθεί» μαζί σας. Όμως το networking – οι συναντήσεις με στόχο την ανάπτυξη μίας σειράς ισχυρών συνδέσμων σε βάθος χρόνου – είναι μία εντελώς διαφορετική διαδικασία που έχει τις δικές της βέλτιστες πρακτικές.

Ακολουθούν συμβουλές για το πώς να το κάνετε με επιτυχία:

+ Ερευνήστε με στόχο να βρείτε κοινά σημεία. Χρησιμοποιώντας τα LinkedIn, Twitter και άλλα αποτελέσματα διαδικτυακής αναζήτησης, μπορείτε, σχεδόν σίγουρα, να βρείτε κάτι κοινό που θα λειτουργήσει ως σημείο εκκίνησης για έναν διάλογο. Ένα κοινό πανεπιστήμιο που φοιτήσατε, ένα χόμπι ή ένα επαγγελματικό ενδιαφέρον μπορεί εύκολα να κάνει τον άλλο να σας θεωρήσει όμοιο ή κάποιον στην «ίδια ομάδα». Ξεκινώντας από ένα κοινό σημείο, και συνεχίζοντας με ορισμένες ερωτήσεις που έχετε προετοιμάσει σωστά και αφορούν στους ίδιους ή στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα, θα διασφαλίσει ότι η συζήτηση αρχίζει με καλούς οιωνούς.

+ Συναντηθείτε κατ’ ιδίαν αν είναι δυνατόν. Σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο, η γεωγραφική θέση συχνά… παρεμβαίνει. Ένα τηλεφώνημα είναι μια καλή αρχή (τουλάχιστον θα θυμούνται το όνομά σας και να γνωρίζουν κάτι για εσάς), όμως είναι ένα πολύ πιο αδύναμο είδος σύνδεσης από τις εναλλακτικές. Όποτε είναι δυνατό, μάθετε πότε ο άνθρωπος αυτός θα είναι στην πόλη σας (ή και τούμπαλιν) και κανονίστε να βρεθείτε.

+ Πηγαίνετε με μία υπόθεση για το πώς θα βοηθήσετε. Μη βάλετε κάποιον συνάδελφο να κάνει τη δουλειά για εσάς. Πριν από το ραντεβού, σχηματίστε ένα υποθετικό σενάριο για το πώς μπορείτε να φανείτε χρήσιμος στον άλλο, και κατά τη διάρκεια της συζήτησης, δοκιμάστε την υπόθεση με έξυπνες ερωτήσεις. Στη συνέχεια, στο τέλος ή κοντά στο τέλος της συνάντησης, μπορείτε να ρωτήσετε ξεκάθαρα αν η ιδέα σας μπορούσε να είναι πραγματικά χρήσιμη. Για παράδειγμα, αν έχετε να συναντηθείτε με έναν επιχειρηματία, είναι αρκετά εύκολο να υποθέσετε ότι αναζητά νέους πελάτες, άρα αν γνωρίζετε κάποιον που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του, πιθανότατα θα εκτιμούσε να του κάνετε μία αναφορά.

Παρομοίως, προσφορές δημοσίων σχέσεων μπορούν να έχουν αποτέλεσμα (ίσως γνωρίζετε τον πρόεδρο του επιμελητηρίου ή της επαγγελματικής ένωσης που ανήκει). Ακόμη, όμως και μικρές χειρονομίες όπως το να μοιραστείτε τις αναρτήσεις κάποιου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να κάνετε κάποιο σχόλιο για το blog του, είναι έξυπνες μορφές «ενδιαφέροντος» που είναι πιθανό να έχει αποτέλεσμα.

+ Μη ζητάτε χάρες – για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Ιδέα: Αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη φράση «μάλλον ζητάω πολύ μεγάλη χάρη» με κάποιον που δεν γνωρίζετε πολύ καλά, τότε μην μπείτε καν στον κόπο να ρωτήσετε. Βέβαια, υπάρχουν εξαιρέσεις στον «κανόνα», και αν έχετε γίνει γρήγορα φίλοι σε σημείο που να είναι ξεκάθαρο ότι δεν τον χρησιμοποιείτε, τότε ζητήστε το. Αλλά είναι πολύ καλύτερο να κάνετε λάθος στην εκτίμηση και να περιμένετε, χτίζοντας εμπιστοσύνη από την αρχή βοηθώντας τους άλλους, παρά να αποκομίσετε κάποιο βραχυπρόθεσμο όφελος που κάνει κακό στη σχέση σας.

*Η Dorie Clark είναι αναλύτρια μάρκετινγκ και επαγγελματίας ομιλητής που διδάσκει στο Fuqua School of Business του Duke University. Είναι η συγγραφέας του «Reinventing You» και του «Stand Out».

new-cover-insurancegif

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 5, 2025
Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας στην ΕΕ το κόστος για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Η ολοκληρωμένη προστασία ζήτημα συλλογικής ευθύνης

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025
Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 
asfalistikomarketing

Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 

by Insurance Daily Author
Aug 20, 2025 - Updated on Aug 21, 2025
Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250-leaderjpg
300x250-4gif
sofossummitbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Groupama Ασφαλιστική: Τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Angelman

    Από το Cheetah σε νέα προϊόντα. Η Groupama αλλάζει ταχύτητα.

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Deepfakes και Κυβερνοαπάτες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο Α. Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • NatCat: Έσπασε ο… πάγος στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ