ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home asfalistikomarketing

Ευφυΐα είναι η ικανότητα προσαρμογής στην αλλαγή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
17/07/2015 - Updated on 17/11/2015
in asfalistikomarketing, Διαμεσολάβηση, Συνεντεύξεις
A A
Γ. Νανόπουλος
Share on Facebook

Γ. Νανόπουλος

Ο Γρηγόρης Νανόπουλος μιλάει στο «ΑΜ» για όλα τα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τους διαμεσολαβητές και δίνει τη δική του διάσταση στο θέμα που έχει προκύψει με τις αντιδράσεις του κλάδου απέναντι στις πρακτικές που εφαρμόζουν οι τράπεζες στο Bancassurance. Παράλληλα, ο ίδιος εκτιμά ότι ο νέος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, ανταποκρινόμενος στη ζήτηση του νέου καταναλωτή για οργάνωση, διαδικασία, καινοτομία, δεν έχει άλλη επιλογή από το να γίνει «βιομήχανος», με την έννοια της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών σε κάθε σημείο της παραγωγικής διαδικασίας.

Διαβάστε Επίσης

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

Jul 1, 2025
Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

Jun 30, 2025

Ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι διαμεσολαβητές ενόψει της νέας πραγματικότητας που φέρνει η εφαρμογή του Solvency II;

Θα ήθελα να ξεκινήσω με μια σοφή κατά τη γνώμη μου ρήση του Βρετανού φυσικού Stephen Hawking, που για μένα αποτελεί βασική αρχή, αλλά και επαγγελματική αρετή:

Ευφυΐα είναι η ικανότητα προσαρμογής στην αλλαγή.

Αναμφισβήτητα στην προκειμένη περίπτωση, η προσαρμογή δεν είναι εύκολη, δεδομένων των δυσχερειών σε νομικό και οικονομικό επίπεδο, ανάλυση για τα οποία έχει γίνει πολλές φορές. Μια πρόκληση ωστόσο αποτελεί η προσαρμογή της υπάρχουσας κουλτούρας σε μια νέα, προσανατολισμένη προς την ορθή αντίληψη και αντιμετώπιση του κινδύνου (risk culture).

Η εταιρική κουλτούρα κινδύνου θα διαχυθεί προς κάθε συνεργαζόμενο διαμεσολαβητή, ο οποίος θα επωμιστεί το βάρος της προσαρμογής του σε αυτή, διότι με αυτό τον τρόπο θα ωθηθεί προς τη βελτίωση της επαγγελματικής του θέσης. Σύμφωνα με την «αόρατο χείρ» του Α.Σμιθ, η βελτίωση του κάθε επαγγελματία θα φέρει τη συνολική βελτίωση της ασφαλιστικής αγοράς.

Βέβαια κάθε αλλαγή ακόμα και προς το καλύτερο έχει τις δυσκολίες της και αυτό πρακτικά σημαίνει για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, επένδυση χρόνου και κεφαλαίου, καθώς θα χρειαστεί εκπαίδευση, χρόνος προσαρμογής και αλλαγή συγκεκριμένων πρακτικών οι οποίες παγιώθηκαν με τα χρόνια και έδιναν την αίσθηση της ασφάλειας.

Ποια είναι η θέση σας για την αντίδραση της ασφαλιστικής αγοράς στο θέμα του Bancassurance και των αθέμιτων πρακτικών των τραπεζών; Πώς κρίνετε την κινητοποίηση του κλάδου;

Μία εμπορική πρακτική είναι αθέμιτη όταν

  • είναι αντίθετη προς τις απαιτήσεις επαγγελματικής ευσυνειδησίας
  • στρεβλώνει ουσιωδώς ή ενδέχεται να στρεβλώσει ουσιωδώς την οικονομική συμπεριφορά του μέσου καταναλωτή
  • είναι παραπλανητική, δηλαδή:
    • παρέχει εσφαλμένες πληροφορίες
    • παρέχει πληροφορίες ασαφείς που μπορεί να οδηγήσουν τον καταναλωτή σε αποφάσεις συναλλαγής που διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε
    • παραλείπει ουσιώδεις πληροφορίες
  • είναι επιθετική, δηλαδή χρησιμοποιεί παρενόχληση, καταναγκασμό ή κατάχρηση επιρροής
  • εμπίπτει στη μαύρη λίστα των περιπτώσεων που αναφέρονται στο ν. 2251/1994 (Πηγή www.efpolis.gr)

Οι πρακτικές που καταναγκάζουν τον καταναλωτή, δεν έχουν μόνο οικονομική χροιά αλλά θίγουν το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής που είναι θεμελιακή προϋπόθεση για την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας.

Θίγει κάθε πολίτη και η αντίδραση είναι επιβεβλημένη, ωστόσο ως χαρακτήρας είμαι περισσότερο υπέρ μιας οργανωμένης και υποστηριζόμενης νομικά κίνησης, διότι το θέμα αυτό έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και γίνεται για πολλά χρόνια σε συνεχή βάση.

Ήρθε η ώρα για την ασφαλιστική βιομηχανία να δικαιώσει το όνομά της.  

Πείτε μας δυο λόγια για τις επιπτώσεις των νέων φορολογικών διατάξεων για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Ένα επάγγελμα το οποίο φαίνεται να ασκείται από όλο και πιο λίγους, ενώ είναι πολύ μικρή η εισροή νέων στο χώρο μας, θα επιβαρυνθεί σε τέτοιο βαθμό που μπορεί να οδηγήσει στην έξοδο και άλλους διαμεσολαβητές, ενώ θα είναι απαγορευτικό για νέους να εισέλθουν στην ασφαλιστική αγορά.

Πιστεύετε ότι οι νέες τεχνολογίες, το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη ενός διαμεσολαβητή και στην αύξηση της παραγωγής;

Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα για την ασφαλιστική βιομηχανία να δικαιώσει το όνομά της! Ο νέος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, ανταποκρινόμενος στη ζήτηση του νέου καταναλωτή για οργάνωση, διαδικασία, καινοτομία, δεν έχει άλλη επιλογή από το να γίνει «βιομήχανος», με την έννοια της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών σε κάθε σημείο της παραγωγικής διαδικασίας.

Από την τήρηση των αρχείων και τη γενικότερη μηχανοργάνωση που απαιτούν οι νέες οδηγίες και το νομοθετικό πλαίσιο, ως την επικοινωνία, την έγκαιρη ενημέρωση και τη διαχείριση των αιτιάσεων του πελάτη, η χρήση της τεχνολογίας είναι επιβεβλημένη! Στο ΙΧΟΣ αφιερώνονται όλο και περισσότερες ημερίδες με στόχο την προσαρμογή μας στη χρήση της τεχνολογίας στην εργασία μας σε όλα τα επίπεδα, πωλησιακό και καθαρά οργανωτικό.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα κυβέρνηση
Συνεντεύξεις

Στο ΕΕΑ το 50% των διαμεσολαβητών της χώρας

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των διαμεσολαβητών και των πελατών τους
Διαμεσολάβηση

Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των διαμεσολαβητών και των πελατών τους

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας Σχετικά με την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών
Διαμεσολάβηση

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας Σχετικά με την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Διαμεσολάβηση

AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 24, 2025
Α. Τρύφων: Ουσιαστική για τη βιωσιμότητα των εταιρειών η ασφάλιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Τρύφων: Ουσιαστική για τη βιωσιμότητα των εταιρειών η ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Jun 18, 2025 - Updated on Jun 20, 2025
Η Apeiron Insurance Project γιόρτασε 7 χρόνια καινοτομίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
Διαμεσολάβηση

Η Apeiron Insurance Project γιόρτασε 7 χρόνια καινοτομίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 18, 2025
Οι 16 μεγαλύτεροι μεσίτες της ασφαλιστικής αγοράς
Διαμεσολάβηση

Οι 16 μεγαλύτεροι μεσίτες της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ