ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θέλεις να πετύχεις; Έχεις στρατηγική;

O Ονειροπόλος, ο Ρεαλιστής και ο Κριτής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
25/08/2022 - Updated on 09/01/2024
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Θέλεις να πετύχεις; Έχεις στρατηγική;
Share on Facebook

Διαβάστε Επίσης

Πώς φαντάζεστε την ασφάλιση υγείας το 2030;

Πώς φαντάζεστε την ασφάλιση υγείας το 2030;

Apr 2, 2025
Feel Safe Insurance: Βραβείο Silver στην κατηγορία Best Digital Initiative on Insurance Awareness to People

Feel Safe Insurance: Βραβείο Silver στην κατηγορία Best Digital Initiative on Insurance Awareness to People

Mar 11, 2025

«Τι θέλεις να επιτύχεις ή να αποτύχεις; Για να πετύχεις, η απάντηση είναι στόχοι. Πως θα ενεργήσεις για να πετύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα; Η απάντηση είναι στρατηγική», διατυμπάνιζε ο Willian Rothschild Αμερικανός σύμβουλος management και αναμφισβήτητα έχει δίκιο.

της Στέλλας Ζουλινάκη, Life & Business Coach Insurance  Mentor, EMCC Senior Practitioner, Μέλος HCCMA & EMCC

Παρατηρώντας ο καθένας από εμάς τις έως τώρα νίκες και επιτυχίες του θα διαπιστώσει ότι δεν έτυχε αλλά πέτυχε γιατί από πίσω υπήρχε ένας ξεκάθαρος στόχος, μια δυνατή απόφαση, ένα πλάνο δράσης και κατάλληλων χειρισμών, δηλαδή μια στρατηγική. Και αν δεν έχετε ανακαλύψει ακόμα την δίκη σας στρατηγική επιτυχίας σήμερα σας προτείνω να εντάξετε στην φαρέτρα σας ένα σημαντικό εργαλείο σχεδιασμού ανάπτυξης οραμάτων.      

Την στρατηγική Disney …ένα εργαλείο που ως άνθρωπος , επιχειρηματίας αλλά και Life & Business Coach έχω εφαρμόσει και με έχει βοηθήσει πολύ.

Σχεδιάστηκε από τους Todd Epstein και Robert Dilts, δύο εκπαιδευτές NLP και βασίζεται στη στρατηγική που εντόπισε στο πώς ο Walt Disney πραγματοποίησε τις πρωτοποριακές ιδέες του για ταινίες κινουμένων σχεδίων από όνειρο σε πραγματικότητα και ανέδειξε την Walt Disney σε παγκόσμιο κολοσσό. Παρατήρησαν ότι όταν ο Walts Disney είχε ένα σχέδιο για μια νέα ταινία, οι άνθρωποι που συζητούσαν μαζί του στα meetings ένιωθαν ότι συζητούσαν με «τρεις διαφορετικούς Walts»:

τον Ονειροπόλο, τον Ρεαλιστή και τον Κριτή .

Ποτέ δεν ήξεραν ποιος από τους τρεις έρχεται στη συνάντησή τους.

Ο Walt Disney χρησιμοποίησε το καθένα από τα τρία στυλ σκέψης ως στρατηγική σχεδιασμού αλλά σε σειρά και όχι ταυτόχρονα. Αυτό προκάλεσε δράση. Πολλοί από εμάς ανακατεύουμε τα τρία στυλ σκέψη δημιουργώντας σύγχυση, απογοήτευση και αδράνεια. Παρακάτω περιγράφω αναλυτικά την συγκεκριμένη στρατηγική για όσους, θέλουν να πειραματιστούν και να προσπαθήσουν να την εφαρμόσουν.

Εκτελέστε τη στρατηγική σε 2 στάδια (1) Προετοιμασία και (2) Εφαρμογή της τεχνικής.

1.Προετοιμαστείτε  για τη στρατηγική Disney. 

α. Καθορίστε το όραμα ή τον στόχο. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε επιθυμείτε … Κάτι που θα θέλατε να επιτύχετε π.χ. μια αλλαγή που θέλετε να κάνετε στη ζωή σας  όπως η ανάπτυξη της καριέρας σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι κάτι που επιθυμείτε πραγματικά.

β. Εξασκηθείτε στους 3 ρόλους. Επιλέξτε 3 διαφορετικές  θέσεις σε ένα δωμάτιο και βιώστε πως είναι να σκέφτεσαι από κάθε ρόλο.

Σκεφτείτε ως:  

i. Ονειροπόλος- Οραματιστής (Dreamer): Εδώ επιτρέψτε στη φαντασία σας να κυκλοφορήσει ελεύθερη. Αναλογιστείτε  το όραμά σας και τα οφέλη από την επίτευξη αυτού.  

ii. Ρεαλιστής (Realist– Planner): Εδώ ενεργείστε σαν να είναι απολύτως εφικτό το σχέδιο – η δουλειά σας είναι να αναζητήσετε τρόπους για να συμβεί αυτό. 

iii. Κριτής (Critic) : Εδώ ψάξτε για ελαττώματα και κενά στο σχέδιο. Ενεργείστε ως εποικοδομητικός κριτής . Στον ρολό αυτό αλληλεπιδράτε μόνο με το Ρεαλιστή όχι με το Οραματιστή . Στόχος είναι να βρεθούν αδυναμίες, να προληφθούν προβλήματα και να διασφαλιστεί η επιτυχία του Σχεδίου – με την η επίλυση  των δυνητικών αδυναμιών. Προσθέστε συναισθήματα σε κάθε θέση. Για να μπορέσετε να εισέλθετε στην ιδανική κατάσταση για κάθε ρόλο ,σκεφτείτε μία ή περισσότερες φορές από το παρελθόν πο ενεργήσατε ανάλογα  με το συγκεκριμένο προφίλ σκέψης.

Έτσι ως: 
i. Ονειροπόλος: Αναλογιστείτε μια εποχή που η φαντασία σας έτρεχε ελεύθερη και απεριόριστη. Μετά μπείτε  στη θέση του Οραματιστή και καταγράψτε τι σκεφτήκατε.

ii. Ρεαλιστής: Σκεφτείτε τις στιγμές που με ενθουσιασμό ασχοληθήκατε με το σχεδιασμό πράξεων όπως εργασία ή οικογενειακές διακοπές. Στην συνεχεία  μπείτε στην θέση του Ρεαλιστή και καταγράψτε τις σκέψεις σας.

iii. Κριτής: Σκεφτείτε μία ή δύο φορές όπου καταφέρατε να επικρίνετε εποικοδομητικά τα δικά σας σχέδια ή αυτά των άλλων. Η έμφαση εδώ είναι ότι είναι εποικοδομητική και όχι καταστροφική. Σκεφτείτε την κατάσταση του νου και τη φυσιολογία που χρησιμοποιήσατε. Καταγράψτε τι διαπιστώσατε. Είστε πλέον έτοιμοι να δοκιμάσετε το δικό σας όνειρο με την Στρατηγική Δημιουργικότητας Disney.

2. Εφαρμόστε την στρατηγική. 

Έχοντας μαζί σας τις σημειώσεις και τα συναισθήματα που βιώσατε στο παραπάνω βήμα ξεκινήστε την εφαρμογή της στρατηγικής, ως:

i. Ονειροπόλος: Σκεφτείτε τη μεγάλη εικόνα του ονείρου σας. Εξετάστε τα οφέλη της επίτευξης του. Ρωτήστε κάθε ερώτηση δυνατά και απαντήστε δυνατά (για κάθε στάδιο). Τι θέλω? Τι θα κάνω και πού θα το κάνω; Πότε θα ξεκινήσω; Που? Γιατί; Ποια είναι τα οφέλη από την επίτευξη αυτού του στόχου; Τι σημαίνει αυτό για μένα ως άτομο; Πώς θα ωφελήσει εκείνους που είναι κοντά μου; 

ii. Ρεαλιστής: Τώρα, ενεργώντας σαν το όνειρο να είναι πλήρως εφικτό καταλήξτε σε ένα σχέδιο για να το κάνετε πραγματικότητα. Σχεδιάστε το με  έναν πρακτικό και ρεαλιστικό τρόπο. Σκοπός είναι η ανάπτυξη ενός λεπτομερούς και εύχρηστου σχεδίου δράσης. Πώς μπορώ να κάνω αυτό το όνειρο; Ποια είναι τα κύρια κομμάτια ή τμήματα αυτού του ονείρου; Πώς ακολουθούν το ένα το άλλο; Τι μέτρα πρέπει να κάνω για να φτιάξω κάθε κομμάτι; Γιατί είναι απαραίτητο αυτό το βήμα; Και αυτό? Και αυτό? Ποιους πόρους (χρόνος, άνθρωποι, χρήματα, κ.λπ.) πρέπει να συμβεί; Τι θα θεωρήσω ως απόδειξη ότι έχει επιτευχθεί κάθε κομμάτι; Τι θα θεωρήσω ως απόδειξη ότι το όνειρο έχει επιτευχθεί;  

iii. Κριτής: Ελάτε σε αυτή τη θέση – και θυμηθείτε ότι ενεργείτε ως εποικοδομητικός Κριτής. Ποιες είναι οι αδυναμίες αυτού του Σχεδίου; Τι λείπει ? Τι είναι ακατάλληλο; Ποια προβλήματα μπορεί να προκύψουν; Ποιος μπορεί να αντιταχθεί; Ποιος θα επηρεαστεί δυσμενώς από αυτό; Οποιεσδήποτε άλλες αδυναμίες στο σχέδιο αυτό;

Στην συνέχεια:

A. Αφού ολοκληρώσετε το στάδιο κριτικής, επιστρέψτε στη θέση του Ρεαλιστή. Τώρα αναθεωρήστε το Σχέδιο (αλλά όχι το Όνειρο) με βάση τα σχόλια του Κριτή. 

Β.  Στη συνέχεια, επιστρέψτε στον ρόλο του Κριτή και αξιολογήστε το αναθεωρημένο Σχέδιο.  

Συνεχίστε αυτή την διαδρομή  εμπρός και πίσω μεταξύ Ρεαλιστή(Α)  και Κριτή(Β) μέχρι να έχετε ένα υγιές, εφαρμόσιμο σχέδιο. Για κάποια  σχέδια  μπορεί να είναι χρήσιμη η διεξαγωγή ολόκληρης της διαδικασίας κάθε μέρα για αρκετές μέρες . Και αν δεν μπορείτε να καταλήξετε σε ένα καλό σχέδιο που εγκρίνει ο Κριτής , ίσως χρειαστεί να επιστρέψετε στη θέση του Ονειροπόλου και να τροποποιήσετε το όνειρο με βάση όλη αυτή την προσπάθεια.
Προσοχή αλλάξτε το όνειρο  μόνο όταν είστε απολύτως βέβαιοι ότι δεν είναι εφικτό να επιτευχθεί ένα εφαρμόσιμο Σχέδιο.

Η στρατηγική δημιουργικότητας του Disney είναι μια εξαιρετική τεχνική που μπορείτε να προσπαθήσετε μόνοι σας είτε με την συμβολή ενός Life Coach . Εύχομαι η συγκεκριμένη στρατηγική να αποτελέσει και για εσάς (όπως και για μένα) πηγή έμπνευσης για τον τρόπο που θα οργανώσετε την σκέψη σας ώστε  να κυνηγήσετε το όραμα σας ακόμα και στις σημερινές μέρες που όλα φαντάζουν δύσκολα. Επίσης μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε και ως εργαλείο επαναξιολόγησης προσπαθειών σας που απλά «παγώσατε» είτε λόγω φόβου αποτυχίας είτε ελλιπής στρατηγικής Θυμηθείτε δεν έχει σημασία πόσες φορές θα πέσεις αλλά πόσες θα σηκωθείς!  

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

Tags: Feelsafe
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ