ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing

Πόσο μετράει η σχέση πελατών-εταιρειών στα social media;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
13/11/2015 - Updated on 18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, marketing
A A
Πόσο μετράει η σχέση πελατών-εταιρειών στα social media;
Share on Facebook

social_mediaΓια τους μαρκετίστες της ψηφιακής εποχής, τα αρνητικά σχόλια των πελατών που παίρνουν… σάρκα και οστά είναι εφιάλτης. Και για τους πελάτες, η αντίληψη ότι οποιοσδήποτε από μας μπορεί να «συνομιλήσει» με εταιρείες-κολοσσούς και να πάρει απαντήσεις στα ζητήματα που θέτει, είναι όνειρο.

Όμως ο τεράστιος όγκος των πληροφοριών στο διαδίκτυο συνεπάγεται ότι είναι σχεδόν αδύνατο να ασχοληθούν οι εταιρείες με όλα τα παράπονα. Οι περισσότερες επιχειρήσεις τα βλέπουν εκ των υστέρων. Το 2013 μόλις το 30% των εταιρειών διέθεταν ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο Twitter, και μόνο το 10% αυτών των εταιρειών απάντησαν σε περισσότερα από το 70% των «mentions».

Διαβάστε Επίσης

To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα

To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα

Jul 23, 2025
Ασφάλισε το σπίτι σου απέναντι στο απρόβλεπτο πριν να είναι αργά (video)

Ασφάλισε το σπίτι σου απέναντι στο απρόβλεπτο πριν να είναι αργά (video)

Jul 23, 2025

Οι περισσότερες εταιρείες επενδύουν σε προγράμματα «κοινωνικής ακρόασης», από το να χρησιμοποιούν λογισμικό παρακολούθησης μέχρι να προσλαμβάνουν ομάδες αναλυτών που εξετάζουν τα σχόλια με την ελπίδα να περιορίσουν τα αρνητικά σχόλια και να ενισχύσουν τα θετικά. Όμως ποιος είναι ο πραγματικός αντίκτυπος αυτών των προγραμμάτων; Όντας σύμβουλος στις δημόσιες σχέσεις και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πίστευα ότι ήξερα. Ωστόσο, μία πρόσφατη εμπειρία με έκανε να αμφισβητήσω ορισμένες από τις θεωρίες μου.

Πριν από λίγους μήνες, ολοκλήρωνα έναν γεμάτο χρόνο ταξιδιών και περίμενα τις τελευταίες εβδομάδες της τρίτης εγκυμοσύνης μου. Δεν είμαι όλη την ώρα με μία βαλίτσα στο χέρι, αλλά κάνω περί τα 100.000 μίλια το χρόνο, που σημαίνει ότι απολαμβάνω προνόμια σε αρκετές αεροπορικές. Μία φορά που η εγκυμοσύνη μου ήταν αρκετά προχωρημένη για να μπορώ να ταξιδέψω, αποφάσισα να επικοινωνήσω με την αεροπορική για να σιγουρευτώ ότι μπορώ να κρατήσω τα μίλια μου και τον επόμενο χρόνο, παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες αεροπορικές θέτουν διορία μέχρι το τέλος του έτους για συλλογή και μετακύλιση.

Όμως οι αεροπορικές αρνήθηκαν ρητά να με διευκολύνουν ή να μου επιτρέψουν να αγοράσω τα απαιτούμενα μίλια για να διατηρήσω το status μου. Από τη στιγμή που αυτό θα είχε επιπτώσεις για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά μου κόστη και τα κέρδη της μικρής μου επιχείρησης, αποφάσισα να ανεβάσω ένα άρθρο στο «Medium» και να επιστρατεύσω άλλες εργαζόμενες μητέρες να παραθέσουν τις εμπειρίες τους από επαγγελματικά ταξίδια κατά την εγκυμοσύνη τους. Απευθύνθηκα σε δύο συγκεκριμένες αεροπορικές, μέσω των αρμόδιων λογαριασμών τους στο Twitter όταν τουίταρα το άρθρο. Το κομμάτι μου έγινε viral: Ήταν μία από τις 25 πιο «χρησιμοποιημένες» ειδήσεις του Medium για εκείνη την εβδομάδα.

Ο λογαριασμός μου στο Twitter εκτοξεύτηκε. Ένας συντάκτης του πολύ σημαντικού για τον κλάδο περιοδικού Travel + Leisure άρπαξε την ευκαιρία και με βοήθησε να προωθήσω το κομμάτι μου και σε άλλα δίκτυα. Όλα αυτά συνέβησαν στις αρχές Δεκεμβρίου του 2014. Και τι ανταπόκριση είχα μέχρι σήμερα από τις εταιρείες αυτές; Καμία. Μήπως απλά οι αεροπορικές δεν είδαν το άρθρο; Μήπως δεν ενδιαφέρθηκαν να απαντήσουν; Τους κάλεσα για ένα σχόλιο αλλά ποτέ δεν με πήραν πίσω.

Η αλήθεια είναι ότι υπέθεσα πως η μεγάλη ανταπόκριση στα social media, σε συνδυασμό με την αφοσίωση που έχω δείξει ως πελάτης άξιζαν μία απάντηση από τις αεροπορικές. Ίσως όμως δεν ήταν έτσι. Ή μπορεί να μην με «άκουσαν» ποτέ. Η εμπειρία μου με τις αεροπορικές άλλαξε τον τρόπο που προσεγγίζω τη δουλειά μου. Πρώτα, εδώ και χρόνια, συμβουλεύω τις εταιρείες να ακούν ευλαβικά τους πελάτες τους μέσω των διαδικτυακών καναλιών, όπως το Twitter.

Εκτός από τις δημόσιες σχέσεις, γιατί ένας οργανισμός να μην εκμεταλλευτεί τη μεγαλύτερη δωρεάν ομάδα εστίασης στον κόσμο; Ήταν εύκολο για μένα σαν σύμβουλος να δώσω αυτήν τη συμβουλή. Τώρα όμως συνειδητοποιώ ότι το να ακούς δεν φτάνει. Οι καλύτερες εταιρείες δεν ακούν απλώς – χρησιμοποιούν τα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο για να εξελιχθούν και διασφαλίζουν ότι η αφομοίωση και η κατανόηση των πληροφοριών που συλλέγουν από τα social media αποτελεί μέρος της στρατηγικής τους.

Τότε είναι που η «κοινωνική ακρόαση» γίνεται «κοινωνική μάθηση». Συνεχίζω να πιστεύω ότι κάθε φορά που μία εταιρεία αγνοεί τις γνώμες και τις κριτικές που μπορεί να συλλέξει από τα social media, χάνει μία ευκαιρία μάθησης. Όταν οι επιχειρήσεις ακούν, οι καταναλωτές θυμούνται. Οι εταιρείες στην ψηφιακή εποχή δεν είναι καταδικασμένες όταν κάνουν λάθη ή αποτυγχάνουν, είναι όμως καταδικασμένες όταν δεν μαθαίνουν από τα λάθη τους.

*Η Morra Aarons-Mele είναι ιδρυτής του Women Online και του The Mission List.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025
Ν. Γεωργόπουλος: Με cyber insurance καλύψεις και κανόνες ασφαλείας θωρακίζονται τα ξενοδοχεία
asfalistikomarketing

“Στροφή” στις υπηρεσίες πρόληψης κυβερνοεπιθέσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Περιορισμένη η διείσδυση του Cyber Insurance στην Ελλάδα
asfalistikomarketing

Περιορισμένη η διείσδυση του Cyber Insurance στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Η αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων έχει αφυπνίσει πολλές ελληνικές επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Η αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων έχει αφυπνίσει πολλές ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2025
Ανάπτυξη του τομέα της ατομικής ασφάλισης για cyber κινδύνους
asfalistikomarketing

Ανάπτυξη του τομέα της ατομικής ασφάλισης για cyber κινδύνους

by Insurancedaily editorial team
Jul 16, 2025
Οι διαδικτυακοί κίνδυνοι και η προστασία των επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Οι διαδικτυακοί κίνδυνοι και η προστασία των επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 16, 2025
Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου
asfalistikomarketing

Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου

by Νίκος Μωράκης
Jul 11, 2025
Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 
asfalistikomarketing

Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025

Comments 1

  1. kataskeviistoselidas says:
    2 years ago

    Στις μέρες μας πλέον η σωστή διαχείριση των social media και της ιστοσελίδας της επιχείρησης είναι απαραίτητη για το χτίσιμο στενών σχέσεων με τους πελάτες της

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ