ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home asfalistikomarketing

Πόσο μετράει η σχέση πελατών-εταιρειών στα social media;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
13/11/2015 - Updated on 18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, marketing
A A
Πόσο μετράει η σχέση πελατών-εταιρειών στα social media;
Share on Facebook

social_mediaΓια τους μαρκετίστες της ψηφιακής εποχής, τα αρνητικά σχόλια των πελατών που παίρνουν… σάρκα και οστά είναι εφιάλτης. Και για τους πελάτες, η αντίληψη ότι οποιοσδήποτε από μας μπορεί να «συνομιλήσει» με εταιρείες-κολοσσούς και να πάρει απαντήσεις στα ζητήματα που θέτει, είναι όνειρο.

Όμως ο τεράστιος όγκος των πληροφοριών στο διαδίκτυο συνεπάγεται ότι είναι σχεδόν αδύνατο να ασχοληθούν οι εταιρείες με όλα τα παράπονα. Οι περισσότερες επιχειρήσεις τα βλέπουν εκ των υστέρων. Το 2013 μόλις το 30% των εταιρειών διέθεταν ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο Twitter, και μόνο το 10% αυτών των εταιρειών απάντησαν σε περισσότερα από το 70% των «mentions».

Διαβάστε Επίσης

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

May 21, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

May 21, 2025

Οι περισσότερες εταιρείες επενδύουν σε προγράμματα «κοινωνικής ακρόασης», από το να χρησιμοποιούν λογισμικό παρακολούθησης μέχρι να προσλαμβάνουν ομάδες αναλυτών που εξετάζουν τα σχόλια με την ελπίδα να περιορίσουν τα αρνητικά σχόλια και να ενισχύσουν τα θετικά. Όμως ποιος είναι ο πραγματικός αντίκτυπος αυτών των προγραμμάτων; Όντας σύμβουλος στις δημόσιες σχέσεις και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πίστευα ότι ήξερα. Ωστόσο, μία πρόσφατη εμπειρία με έκανε να αμφισβητήσω ορισμένες από τις θεωρίες μου.

Πριν από λίγους μήνες, ολοκλήρωνα έναν γεμάτο χρόνο ταξιδιών και περίμενα τις τελευταίες εβδομάδες της τρίτης εγκυμοσύνης μου. Δεν είμαι όλη την ώρα με μία βαλίτσα στο χέρι, αλλά κάνω περί τα 100.000 μίλια το χρόνο, που σημαίνει ότι απολαμβάνω προνόμια σε αρκετές αεροπορικές. Μία φορά που η εγκυμοσύνη μου ήταν αρκετά προχωρημένη για να μπορώ να ταξιδέψω, αποφάσισα να επικοινωνήσω με την αεροπορική για να σιγουρευτώ ότι μπορώ να κρατήσω τα μίλια μου και τον επόμενο χρόνο, παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες αεροπορικές θέτουν διορία μέχρι το τέλος του έτους για συλλογή και μετακύλιση.

Όμως οι αεροπορικές αρνήθηκαν ρητά να με διευκολύνουν ή να μου επιτρέψουν να αγοράσω τα απαιτούμενα μίλια για να διατηρήσω το status μου. Από τη στιγμή που αυτό θα είχε επιπτώσεις για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά μου κόστη και τα κέρδη της μικρής μου επιχείρησης, αποφάσισα να ανεβάσω ένα άρθρο στο «Medium» και να επιστρατεύσω άλλες εργαζόμενες μητέρες να παραθέσουν τις εμπειρίες τους από επαγγελματικά ταξίδια κατά την εγκυμοσύνη τους. Απευθύνθηκα σε δύο συγκεκριμένες αεροπορικές, μέσω των αρμόδιων λογαριασμών τους στο Twitter όταν τουίταρα το άρθρο. Το κομμάτι μου έγινε viral: Ήταν μία από τις 25 πιο «χρησιμοποιημένες» ειδήσεις του Medium για εκείνη την εβδομάδα.

Ο λογαριασμός μου στο Twitter εκτοξεύτηκε. Ένας συντάκτης του πολύ σημαντικού για τον κλάδο περιοδικού Travel + Leisure άρπαξε την ευκαιρία και με βοήθησε να προωθήσω το κομμάτι μου και σε άλλα δίκτυα. Όλα αυτά συνέβησαν στις αρχές Δεκεμβρίου του 2014. Και τι ανταπόκριση είχα μέχρι σήμερα από τις εταιρείες αυτές; Καμία. Μήπως απλά οι αεροπορικές δεν είδαν το άρθρο; Μήπως δεν ενδιαφέρθηκαν να απαντήσουν; Τους κάλεσα για ένα σχόλιο αλλά ποτέ δεν με πήραν πίσω.

Η αλήθεια είναι ότι υπέθεσα πως η μεγάλη ανταπόκριση στα social media, σε συνδυασμό με την αφοσίωση που έχω δείξει ως πελάτης άξιζαν μία απάντηση από τις αεροπορικές. Ίσως όμως δεν ήταν έτσι. Ή μπορεί να μην με «άκουσαν» ποτέ. Η εμπειρία μου με τις αεροπορικές άλλαξε τον τρόπο που προσεγγίζω τη δουλειά μου. Πρώτα, εδώ και χρόνια, συμβουλεύω τις εταιρείες να ακούν ευλαβικά τους πελάτες τους μέσω των διαδικτυακών καναλιών, όπως το Twitter.

Εκτός από τις δημόσιες σχέσεις, γιατί ένας οργανισμός να μην εκμεταλλευτεί τη μεγαλύτερη δωρεάν ομάδα εστίασης στον κόσμο; Ήταν εύκολο για μένα σαν σύμβουλος να δώσω αυτήν τη συμβουλή. Τώρα όμως συνειδητοποιώ ότι το να ακούς δεν φτάνει. Οι καλύτερες εταιρείες δεν ακούν απλώς – χρησιμοποιούν τα σχόλια των πελατών στο διαδίκτυο για να εξελιχθούν και διασφαλίζουν ότι η αφομοίωση και η κατανόηση των πληροφοριών που συλλέγουν από τα social media αποτελεί μέρος της στρατηγικής τους.

Τότε είναι που η «κοινωνική ακρόαση» γίνεται «κοινωνική μάθηση». Συνεχίζω να πιστεύω ότι κάθε φορά που μία εταιρεία αγνοεί τις γνώμες και τις κριτικές που μπορεί να συλλέξει από τα social media, χάνει μία ευκαιρία μάθησης. Όταν οι επιχειρήσεις ακούν, οι καταναλωτές θυμούνται. Οι εταιρείες στην ψηφιακή εποχή δεν είναι καταδικασμένες όταν κάνουν λάθη ή αποτυγχάνουν, είναι όμως καταδικασμένες όταν δεν μαθαίνουν από τα λάθη τους.

*Η Morra Aarons-Mele είναι ιδρυτής του Women Online και του The Mission List.

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 
asfalistikomarketing

Μεσίτες & Πράκτορες: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025

Comments 1

  1. kataskeviistoselidas says:
    2 years ago

    Στις μέρες μας πλέον η σωστή διαχείριση των social media και της ιστοσελίδας της επιχείρησης είναι απαραίτητη για το χτίσιμο στενών σχέσεων με τους πελάτες της

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ